Deel op Facebook

Meest gestelde vragen

  1. Ik wil graag voor volgende week reserveren, maar ik kan nog niet zien welke films er draaien. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
    Bij ons wordt iedere maandag het filmprogramma bekend gemaakt en online gezet. Het is vanaf maandag mogelijk voor die week erop te reserveren (donderdag tot en met woensdag erop). 
  2. Accepteren jullie de Nationale Bioscoopbon?
    Ja, de Nationale Bioscoopbon is inwisselbaar in onze bioscoop. Echter niet in combinatie met een arrangement of tijdens een event. 
  3. Accepteren jullie de Bioscoop Cadeaukaart?
    Nee, de Bioscoop Cadeaukaart is niet inwisselbaar in onze bioscoop. 
  4. Kunnen wij online reserveren?
    Via de website www.kokcinemaxx.nl of de Kok App is het mogelijk online je tickets te reserveren. Als je direct betaald, is het ook mogelijk stoelen te kiezen. 
  5. Waar kunnen wij met een rolstoel naar binnen?
    Het handigst is de auto in de parkeergarage te parkeren, dichtbij de deur. Achter de deur bevindt zich de lift en kun je je gemakkelijk naar de verschillende verdiepingen verplaatsen.
  6. Ik wil een feestje geven, is dit mogelijk?
    Kok Experience en Kok CinemaxX bieden diverse mogelijkheden voor feesten en partijen. Onder het tabblad 'agenda' staat een tabblad met 'feesten en partijen', daar staat informatie weergegeven. Je kan ook altijd een email sturen naar info@kokexperience.nl.
  7. Ik wil een diner arrangement reserveren, hoelaat moet ik aanwezig zijn?
    Zodra je de reservering maakt, neemt onze receptiemedewerker via de email contact op om de geschikte diner tijd door te geven. 
  8. Ik heb een account aangemaakt. Helaas krijg ik geen bevestigingsmail. Waar kan ik de bevestigingsmail vinden?
    Het is mogelijk dat de bevestigingsmail binnen is gekomen in de spambox. 
  9. Het lukt niet om een film te reserveren via mijn telefoon. Via de computer lukt het wel onder hetzelfde account. Is er een storing?
    De browser staat in privé-modus, waardoor de cookies niet opgeslagen kunnen worden en dit is nodig om een reservering te plaatsen. 
  10. Ik heb een vrijkaart of rittenkaart en wil graag stoelen reserveren is dat mogelijk?
    Het is met een vrijkaart of rittenkaart mogelijk een reservering te plaatsen via de website, je klikt dan op: reserveer en betaal bij kassa. Bij de ticketbalie kan de vrijkaart ingeleverd worden. Het is niet mogelijk stoelen te reserveren, dit kan alleen als de tickets direct worden betaald. 
  11. Ik wil een telefonische reservering plaatsen. Is het mogelijk om stoelen te reserveren?
    Bij een telefonische reservering kunnen geen stoelen gereserveerd worden, echter alleen een ticket. Stoelen kunnen wel gekozen worden als de tickets direct online betaald worden.
  12. Ik wil een betaalde reservering annuleren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Betaalde tickets kunnen tot twee uur voor aanvang van de desbetreffende voorstelling geannuleerd worden. Dit kan door te bellen naar 0341230000 of een email te sturen naar info@kokexperience.nl. Indien de tickets al zijn afgehaald in de bioscoop, moet de scheurstrook nog bevestigd zijn aan het originele ticket. Je krijgt geen geld terug. Er wordt een vrijkaart uitgeschreven en klaargelegd bij de ticketbalie van Kok CinemaxX. De vrijkaart is twee weken geldig. Tickets voor voorstellingen die al hebben plaatsgevonden, kunnen niet geannuleerd worden. Het is niet mogelijk om geld retour te krijgen.
 

Log in op je account

Registreer jouw account

Wachtwoord vergeten?