Deel op Facebook

Meest gestelde vragen

Algemeen

  1. De film waar ik naar toe ga is een 16+ film, mag ik hier heen onder begeleiding van een volwassene? 
    Helaas is dit niet toegestaan. Kinderen die jonger zijn dan 16 jaar krijgen geen toegang tot een bioscoopfilm met de leeftijdgrens 16 of 18. Ook niet wanneer zij door een volwassene worden begeleid. Er kan om legitimatie worden gevraagd. Bij films met de overige leeftijdsgrenzen (6, 9, 12 en 14) worden kinderen onder de leeftijdsgrens alleen onder begeleiding van een volwassene toegelaten.
  2. Kan je bij jullie gratis parkeren? 
    Ja, je kan zowel op het terrein als in de parkeergarage onder het gebouw gratis parkeren. Wanneer onze parkeerplekken op het terrein en in de parkeergarage vol zijn, kun je bij Sypel gratis parkeren. Deze route wordt vanaf ons terrein aangegeven.
  3. Waar kunnen wij met een rolstoel of kinderwagen naar binnen?
    Het handigst is om de auto in de parkeergarage te parkeren, dichtbij de deur. Achter de deur bevindt zich de lift en kun je je gemakkelijk naar de verschillende verdiepingen verplaatsen.
  4. Zijn jullie op feestdagen geopend?
    Dat verschilt per feestdag. Klik op 'agenda'. Daar staan de (gewijzigde) openingstijden en arrangementen voor speciale dagen genoteerd. Dit wordt meestal een maand van tevoren aangegeven.

Account

  1. Ik heb een account aangemaakt. Helaas krijg ik geen bevestigingsmail. Waar kan ik de bevestigingsmail vinden?
    Het is mogelijk dat de bevestigingsmail binnen is gekomen in de ongewenste email.  

 Cadeaubon

  1. Accepteren jullie de Nationale Bioscoopbon?
    Ja, de Nationale Bioscoopbon is inwisselbaar in onze bioscoop. Echter niet in combinatie met een arrangement of tijdens een event. 
  2. Accepteren jullie de Bioscoop Cadeaukaart?
    Nee, de Bioscoop Cadeaukaart is niet inwisselbaar in onze bioscoop. 

Reservering maken

  1. Kunnen wij online een bioscoopticket reserveren?
    Ja, dit is mogelijk via de website kokcinemaxx.nl of download de Kok App. Als je direct betaald, is het ook mogelijk stoelen te kiezen. Reserveer je alleen een bioscoopticket? Dan kiest het systeem de beste plekken uit wat er op dat moment beschikbaar is van achter uit de zaal. 
  2. Ik wil een telefonische reservering plaatsen. Is het mogelijk om stoelen te reserveren?
    Bij een telefonische reservering kunnen geen stoelen gereserveerd worden, echter alleen een bioscoopticket of bioscooparrangement. Stoelen kunnen wel gekozen worden als de tickets direct online betaald worden.
  3. Het lukt niet om een film te reserveren via mijn telefoon. Via de computer lukt het wel onder hetzelfde account. Is er een storing?
    De browser staat in privé-modus, waardoor de cookies niet opgeslagen kunnen worden en dit is nodig om een reservering te plaatsen. 
  4. Ik wil graag voor volgende week een film reserveren. Weten jullie dan al welke films er draaien? 
    Helaas is voor die periode het filmprogramma nog niet bekend. Ons filmprogramma loopt altijd van donderdag tot en met woensdag en op maandag wordt iedere week het filmprogramma bekend gemaakt.
  5. Ik heb een vrijkaart of rittenkaart en wil graag stoelen reserveren is dat mogelijk?
    Het is met een vrijkaart of rittenkaart mogelijk een reservering te plaatsen via de website, je klikt dan op: reserveer en betaal bij kassa. Het systeem kiest dan de beste plekken uit wat op dat moment beschikbaar is van achter uit de zaal. Bij de ticketbalie kan de vrijkaart ingeleverd worden. Het is niet mogelijk stoelen te kiezen. Je kan ook telefonisch je reservering doen via 0341230000. 
  6. Ik wil twee stoelen reserveren op een rij waar nog drie stoelen naast elkaar vrij zijn, maar dan geeft het systeem aan dat er geen stoel over mag blijven. Wat moet ik nu doen? 
    Helaas is het bij ons niet mogelijk om bij het reserveren 1 stoel over te laten. Er zit dan niets anders op om plekken te reserveren waar geen 1 stoel over blijft. Zijn dit de laatste stoelen die nog beschikbaar zijn? Dan is het verstandig om even te bellen naar 0341230 000. Wij kunnen dan handmatig de stoelen voor jou reserveren.
  7. Ik wil een diner arrangement reserveren, hoe laat moet ik aanwezig zijn?
    Zodra je de reservering maakt, neemt onze front office medewerker via de email contact op om de geschikte diner tijd door te geven. 
  8. Ik heb tickets gekocht, maar ik heb ze nog niet ontvangen via mijn email?
    Het kan zo zijn dat jouw tickets in de ongewenste mail terecht zijn gekomen. Indien je echt geen tickets hebt ontvangen is het handig om telefonisch contact op te nemen via 0341230000.
  9. Ik heb tickets gekocht en betaald, maar ik krijg een email dat de betaling is mislukt. Het geld is van mijn rekening afgeschreven, hoe kan dat?
    Het kan zijn dat je, voordat je jouw huidige reservering hebt gemaakt, al in het reserveringssysteem hebt gezeten en je reservering niet hebt voortgezet. Daar heb je de mail ‘betaling mislukt’ voor ontvangen. Voor je afgeronde (betaalde) reservering ontvang je binnen enkele minuten een email met de QR-code voor de tickets. Ontvang je deze mail niet? Dan kan het zijn dat de email in de ongewenste mail is terechtgekomen.

Bioscoop voorstelling annuleren

  1. Ik wil een betaalde reservering annuleren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Betaalde tickets kunnen tot twee uur voor aanvang van de desbetreffende voorstelling geannuleerd worden. Dit kan door te bellen naar 0341230000 of een email te sturen naar info@kokexperience.nl. Indien de tickets al zijn afgehaald in de bioscoop, moet de scheurstrook nog bevestigd zijn aan het originele ticket. Je krijgt geen geld terug. Er wordt een vrijkaart uitgeschreven en klaargelegd bij de ticketbalie van Kok CinemaxX. De vrijkaart is twee weken geldig. Tickets voor voorstellingen die al hebben plaatsgevonden, kunnen niet geannuleerd worden. Het is niet mogelijk om geld retour te krijgen.

Bekijk hier de meest gestelde vragen van Kok Experience: https://www.kokexperience.nl/contact/meest-gestelde-vragen/

 

Log in op je account

Registreer jouw account

Wachtwoord vergeten?