Deel op Facebook

Meest gestelde vragen

  1. Ik wil graag voor volgende week reserveren, maar ik kan nog niet zien welke films er draaien. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
    Bij ons wordt iedere maandag het filmprogramma bekend gemaakt en online gezet. Het is vanaf maandag mogelijk voor die week erop te reserveren (donderdag tot en met woensdag erop). 
  2. Accepteren jullie de Nationale Bioscoopbon?
    Ja, de Nationale Bioscoopbon is inwisselbaar in de bioscoop. Echter niet in combinatie met een arrangement. 
  3. Accepteren jullie de Bioscoop Cadeaukaart?
    Ja, de Bioscoop Cadeaukaart is inwisselbaar in de bioscoop. 
  4. Kunnen wij online reserveren?
    Via de website www.kokcinemaxx.nl of de Kok App is het mogelijk online je tickets te reserveren. Als je direct betaald, is het ook mogelijk stoelen te kiezen. 
  5. Waar kunnen wij met een rolstoel naar binnen?
    Het handigst is de auto in de parkeergarage te parkeren, dichtbij de deur. Achter de deur bevindt zich de lift en kun je je gemakkelijk naar de verschillende verdiepingen verplaatsen.
  6. Ik wil een feestje geven, is dit mogelijk?
    Kok Experience en Kok CinemaxX bieden diverse mogelijkheden voor feesten en partijen. Onder het tabblad 'specials en evenementen' staat een tabblad met 'feesten en partijen', daar staat informatie weergegeven. Je kan ook altijd een email sturen naar info@kokexperience.nl.
  7. Ik wil een diner arrangement reserveren, hoelaat moet ik aanwezig zijn?
    Zodra je de reservering gereed maakt, neemt onze receptiemedewerker via de email contact op om de geschikte diner tijd af te spreken. 
  8. Ik heb een account aangemaakt. Helaas krijg ik geen bevestigingsmail. Waar kan ik de bevestigingsmail vinden?
    Het is mogelijk dat de bevestigingsmail binnen is gekomen in de spambox. 
  9. Het lukt niet om een film te reserveren via mijn telefoon. Via de computer lukt het wel onder dezelfde account. Is er een storing?
    De browser staat in privé-modus, waardoor de cookies niet opgeslagen kunnen worden en dit is nodig om een reservering te plaatsen. 
  10. Ik heb een vrijkaart gehad en wil graag stoelen reserveren is dat mogelijk?
    Het is met een vrijkaart mogelijk een reservering te plaatsen via de website. Bij de ticketbalie kan de vrijkaart ingeleverd worden. Het is niet mogelijk stoelen te reserveren, dit kan alleen als de tickets direct worden betaald. 
  11. Ik wil een telefonische reservering plaatsen. Is het mogelijk om stoelen te reserveren?
    Bij een telefonische reservering kunnen geen stoelen gereserveerd worden, echter alleen een ticket. Stoelen kunnen wel gereserveerd worden als de tickets online gereserveerd en betaald worden.
  12. Ik wil een betaalde reservering annuleren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Op betaalde tickets kan geen geld retour worden gegeven. Er kan een email gestuurd worden naar: info@kokexperience.nl, er wordt dan een ticket klaargelegd bij de bioscoop die binnen twee weken gebruikt dient te worden.
 

Log in op je account

Registreer jouw account

Wachtwoord vergeten?