Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de bioscoop? Lees hier de meest gestelde vragen.

Het is handig om te reserveren voor een film, zodat je verzekerd bent van een plekje in de zaal.

Ja, de Nationale Bioscoopbon is inwisselbaar in onze bioscoop. Echter niet in combinatie met een arrangement of tijdens een event.

Nee, de Bioscoop Cadeaukaart is niet inwisselbaar in onze bioscoop.

Helaas is voor die periode het filmprogramma nog niet bekend. Ons filmprogramma loopt altijd van donderdag tot en met woensdag en op maandag wordt iedere week het filmprogramma bekend gemaakt.

Nee, het is niet toegestaan om eigen meegebrachte consumpties te nuttigen. Wij hebben een buffet waar iedere gast consumpties kan kopen/bestellen.

Dat verschilt per feestdag. Klik op ‘events’. Daar staan de (gewijzigde) openingstijden en arrangementen voor speciale dagen genoteerd. Dit wordt meestal een maand van tevoren aangegeven.

In Harderwijk kan je zowel op het terrein als in de parkeergarage onder het gebouw gratis parkeren. Wanneer onze parkeerplekken op het terrein en in de parkeergarage vol zijn, kun je bij de Sypel gratis parkeren. Deze route wordt vanaf ons terrein aangegeven. In Lelystad hebben wij geen eigen parkeergarage en is gratis parkeren niet mogelijk.

Parkeren in Lelystad:

  • De Meent is gratis
  • Agoradek is per uur betalen en op zondag gratis
  • De Waag is maximaal €6,50; per dag en na 18:00 uur en op zondag gratis. Behalve op donderdag want dan is het koopavond.

In Harderwijk is het het handigst om de auto in de parkeergarage te parkeren, dicht bij de deur. Achter de deur bevindt zich de lift en kun je je gemakkelijk naar de verschillende verdiepingen verplaatsen. In Lelystad kan je via de hoofdingang naar de lift.

Ja, op de verdieping van de bioscoop is een mindervalide toilet aanwezig.

Bij de bioscoop is geen verschoonruimte aanwezig. Op de begane grond is wel een verschoonruimte aanwezig waar je heen mag voor het verschonen van jouw kind.

Zodra je de reservering maakt, neemt onze front officemedewerker via de email contact op om de geschikte dinertijd door te geven.

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail binnen is gekomen in de ongewenste mail. Je kan ook altijd via de website inloggen op je eigen account en daar je tickets terugvinden.

De browser staat in privé-modus, waardoor de cookies niet opgeslagen kunnen worden en dit is nodig om een reservering te plaatsen.

Betaalde tickets kunnen tot twee uur voor aanvang van de desbetreffende voorstelling geannuleerd worden. Dit kan door te bellen naar 0880240240 of een mail te sturen naar info@kokexperience.nl. Indien de tickets al zijn afgehaald in de bioscoop, moet de scheurstrook nog bevestigd zijn aan het originele ticket. Je krijgt geen geld terug. Er wordt een vrijkaart uitgeschreven en klaargelegd bij de ticketbalie van Kok CinemaxX. De vrijkaart is twee weken geldig. Tickets voor voorstellingen die al hebben plaatsgevonden, kunnen niet geannuleerd worden. Het is niet mogelijk om geld retour te krijgen.

Ja, dit is mogelijk via de website www.kokcinemaxx.nl. Als je direct betaalt (kan ook met onze eigen bioscoop cadeaukaart of de Nationale Bioscoopbon), is het ook mogelijk stoelen te kiezen.

Bij een telefonische reservering kunnen geen specifieke stoelen gereserveerd worden, op de loveseats na. Het systeem kiest automatisch de beste plekken, gerekend van achter naar voren. Stoelen kunnen wel gekozen worden als de tickets direct online betaald worden.

Bij films met de overige leeftijdsgrenzen (6, 9, 12 en 14) worden kinderen onder de leeftijdsgrens alleen onder begeleiding van een volwassene toegelaten. Kinderen die jonger zijn dan 16 jaar krijgen geen toegang tot een bioscoopfilm met de leeftijdgrens 16 of 18.

Helaas is dit niet toegestaan. Kinderen die jonger zijn dan 16 jaar krijgen geen toegang tot een bioscoopfilm met de leeftijdgrens 16 of 18. Ook niet wanneer zij door een volwassene worden begeleid. Er kan om legitimatie worden gevraagd. Bij films met de overige leeftijdsgrenzen (6, 9, 12 en 14) worden kinderen onder de leeftijdsgrens alleen onder begeleiding van een volwassene toegelaten.

Het is met een vrijkaart of rittenkaart mogelijk een reservering te plaatsen via de website, je klikt dan op: reserveer en betaal bij kassa. Het systeem kiest dan de beste plekken uit wat op dat moment beschikbaar is van achteruit de zaal. Bij de ticketbalie kan de vrijkaart ingeleverd worden. Het is niet mogelijk stoelen te kiezen.

Helaas is het bij ons niet mogelijk om bij het reserveren 1 stoel over te laten. Er zit dan niets anders op om plekken te reserveren waar geen 1 stoel over blijft. Zijn dit de laatste stoelen die nog beschikbaar zijn? Dan is het verstandig om even te bellen naar 0880240240. Wij kunnen dan handmatig de stoelen voor jou reserveren.

Het kan zijn dat je, voordat je jouw huidige reservering hebt gemaakt, al in het reserveringssysteem hebt gezeten en je reservering niet hebt voortgezet. Daar heb je de mail ‘betaling mislukt’ voor ontvangen. Voor je afgeronde (betaalde) reservering ontvang je binnen enkele minuten een email met de QR-code voor de tickets. Ontvang je deze mail niet? Dan kan het zijn dat de email in de ongewenste mail is terechtgekomen

Het kan zo zijn dat jouw tickets in de ongewenste mail terecht zijn gekomen. Je kan ook altijd via de website inloggen op je eigen account en daar je tickets terugvinden.

Je kan via de website inloggen op je eigen account en daar je achternaam, mailadres of wachtwoord wijzigen.

Bekijk hier de meest gestelde vragen van Kok Experience.